SportJacht
Přepravník PS 1600
k dostavbě

dvounápravové přívěsové podvozky SPORT JACHT řady PA1600 jsou určeny pro dostavbu ložných nástaveb k nejširším přepravním účelům. Základním provedeným je rám z ocelových profilů uložený na dvou nápravách s pryžovými pružícími jednotkami. Kola jsou vně rámu tvořícímu ložnou plochu přívěsu. Rám nese blatníky a panel koncových světel. Podlaha ložné plochy může být překližková (tl.15 mm) nebo palubková (tl 24 mm).
Podvozek je vybaven vším potřebným pro provoz na veřejných komunikacích. Plato je dodáváno ve dvou šířkách a třech délkách ložné plochy. Plato může být vybaveno universální ložnou nástavbou ve formě korby (se sklopnými bočnicemi a zadním čelem), doplněnou krycí plachtou nebo jednoúčelovými nástavbami pro přepravu specifických břemen. Celková hmotnost přepravníku (s nákladem) smí maximálně dosáhnout 1640 kg . Maximální povolená rychlost činí 80 km/hod.
Kola náprav přívěsu jsou bržděna nájezdovou hydraulickou nebo mechanickou brzdou. K tažnému vozidlu, opatřenému schváleným tažným zařízením, se přívěs připojuje přívěsovým kloubem na kulový čep o průměru 50 mm (dle ISO). Přepravníky vyhovují požadavkům vyhlášky MD ČR č. 341/02 Sb a byly zkoušeny podle předpisu EHK W/TRANS/SC 1/VP 29/R.90/Rev.1.
Základní přívěsová sestava je charakterizována rámem z ocelových profilů ke kterému je přivařena rozvidlená oj, zakončená hlavicí nájezdové brzdy s přívěsovým kloubem
Panel koncových světel nese předepsané osvětlení přívěsu a odrazové trojúhelníky. Panel se k elektroinstalaci tažného vozidla připojuje sedmižilovým kabelem zakončeným sedmipólovou vidlicí.
Výchozí nástavbou je odnímatelná korba. Rámy bočnic a čel korby jsou tvořeny ohýbanými profily z ocelového plechu tloušťky 3 mm. Výplně jsou buď z překližky tlusté 10 mm nebo z tvarovaného plechu 1 mm.
Ocelové díly konstrukce přívěsu jsou zhotoveny z materiálu třídy 11 373. Vzhledem k tomu, že díly přívěsu jsou při provozu vystaveny prostředí odpovídajícímu stupni 5 (dle ČSN 038203), což odpovídá provedení povrchových ochran s požadavkem odolnosti N 15 (ČSN 030511) jsou všechny díly konstrukcí žárově zinkovány, drobné díly a spojovací materiál zinkovány galvanicky.
Označení výrobku
Díly samostatně homologované jsou označeny vlastními typovými štítky. Jedná se o přívěsový kloub, a přívěsové nápravy. Finální sestava přívěsu nese typový štítek s identifikačním číslem VIN.
Podvozky jsou především určeny k dostavbě pro:
  • přepravu automobilů
  • přepravu lodí
  • valníky
  • skříňové nástavby
  • obytné či provozní buňky
  • podle individuálních požadavků

Všeobecné technické údaje:

Typové značení   PA1600C - PA1600D - PA1600E - PA1600F
Celková hmotnost  přívěsu (s nákladem) kg 1640
Ložná plocha šířka volitelná mm 1770 - 2210 – 2500
  délka volitelná mm 3300 – 4000 – 4500 – 5000 –5500 – 6000
Výška ložné plochy nad vozovkou mm 530
Nápravy typ   SPORTJACHT
Spojovací zařízení   Přívěsový kloub na kul.čep ISO50
Výška středu kul.čepu nad vozovkou mm 400
Max svislý tlak na kul.čep N 500
Brzdy   Nájezdové
Ovládací zařízení mechanické   AL-KO
hydraulické   KNOTT
Kolové jednotky mechanické   AL-KO 2361
hydraulické   KNOTT
Kola   Jednoduchá disková
Ráfky rozměr   14“
Pneumatiky rozměr    
  huštění kPa  
Rozchod kol mm Dle šíře ložné plochy
Maximální povolená rychlost km/hod 80

Specifické ložné nástavby podle požadavků odběratelů na zakázku!!!

Zavřít okno

NAVRCHOLU.cz